7 Ocak 2012 Cumartesi

Bloğumuz yakında taşınıyor

Biliyorsunuz bu bloğa biraz da insanın umutlarını gerçekleştirebilmesi için aslında çok paraya ihtiyaç olmadığını ispatlamak için başladım. Görünen o ki ön hazırlık yapmadan, parasız çıkacağım Güney Amerika seyahatim yalnızca beni heyecanlandırmıyor.  Ekşi Sözlük ve Friendfeed'ten tanıdığım bir çok insan da bu seyahat konusunda benim heyecanıma ortak oluyorlar. Bu  sosyal medya dayanışması  beni hem çok şaşırttı hem de çok sevindirdi. Bu kadar destekleneceğimi düşünmüyordum. Cheja, Deniz, Kunthar, Grizabella, Sicola Narkozy, Sarper gibi arkadaşlar doğrudan bağış yaparak seyahatimi desteklediler, Yalçın Aydın ise   seyahatimi desteklemek için http://www.yarbanabiryolculuk.com/ adresini benim için satın aldı. Şu an siteyi Pazar gününe yetiştirmek için canla başla uğraşıyor.

Pazar gününden itibaren yeni adresimizde yayına devam edeceğiz.

Hayalimi destekleyen ve bu bloğu okuyan herkese teşekkür ediyorum.
Paylaş/Kaydet/Takip et Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder